Електронний кабінет вступника

 
Що потрібно для реєстрації електронного кабінету вступника на базі 11 класів чи диплому  коледжа?
 
Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу.
Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.
 

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:
одного із сертифікатів ЗНО (номер, пін-код та рік отримання з 2019 до 2021); або НМТ (номер, пін-код та рік отримання 2022) для вступу після 11 класу чи після коледжу. Рік отримання треба вибрати з випадного списку;
свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) чи диплом коледжусерію, номер.
Якщо вступник має кілька сертифікатів ЗНО, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації.
У випадках, коли відсутній сертифікат ЗНО або НМТ, необхідно встановити ознаку «Не маю сертифікатів НМТ (ЗНО)» та зареєструвати електронний кабінет вступника з документом, що посвідчує особу.

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:
– контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками. Також можна вказати контактний телефон у форматі іншої країни, для цього необхідно зняти ознаку «Україна».
– кольорову фотокартку вступника (3х4 см).
У разі наявності сертифіката ЗНО інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік) і додати цей документ.

Потрібна консультація?
Телефонуйте +380954608731
або пишіть [email protected]
Електронний кабінет вступника

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори